اینستاگرام یک دستگاه خودپرداز در کف دست شماست – اگر بدانید چگونه از آن به درستی استفاده کنید.
این برنامه از سال 2010 وجود داشته است، اما هنوز هم بین کاربران و کارآفرینان بسیار محبوب است. طبق دادههای منتشر شده توسط SensorTower ، یک شرکت هوشمند برنامه، اینستاگرام در سه ماهه چهارم 2021 بر TikTok و دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی غلبه کرد و جایگاه خود را به عنوان برنامه شماره 1 پربارگیریترین برنامه پس گرفت.
مونیکا مونفر اسکانتلبری ، استراتژیست ایجاد دوره و رشد مخاطب ، میگوید: «من در سال اول کسبوکارم را به شش رقم رساندم و میدانم که این به دلیل گرایش من به اینستاگرام به عنوان یک ابزار فروش بود. من از لایو اینستاگرام برای فروش برنامه کوچینگ خود استفاده کردم و در کمتر از 10 روز با مخاطب کمتر از 10000 دنبال کننده، 25000 دلار درآمد کسب کردم. برای کسب درآمد در اینستاگرام به مخاطبان زیادی نیاز ندارید .»
نکته حرفه ای
روی تعامل تمرکز کنید. تعامل ارزشمندتر از تعداد فالوورها یا سایر معیارهای بیهوده است.
با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه - و طبق تحقیقات Statista، یک شرکت داده بازار، بیش از 62٪ از این کاربران زیر 35 سال سن دارند - اینستاگرام یک معدن طلا است و احتمالاً تا سالهای آینده نیز چنین خواهد بود. ما از سه کارشناس درباره نحوه کسب درآمد در اینستاگرام و راههای مختلفی که امروز میتوانید شروع به کار کنید، نکاتی را پرسیدیم.
نکاتی برای کسب درآمد در اینستاگرام
کسب درآمد در اینستاگرام به یکی از سه دسته تقسیم میشود: پرداخت توسط فالوورها، حمایت مالی توسط شرکتها یا برندها، و پرداخت توسط خود اینستاگرام.
شماره 1: از فالوورهایتان بخواهید مستقیماً به شما پرداخت کنند
اگر میخواهید توسط فالوورها پول دریافت کنید، تمرکز شما باید روی کمک به فالوورهایتان باشد تا بفهمند چرا به چیزی که شما میفروشید نیاز دارند. چرا آنها باید اهمیت دهند و چرا باید الان این را بخرند؟ از هر پست اینستاگرام به عنوان فرصتی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید و متوجه شوید که تعداد فالوورهای شما در طول مسیر با شما ارتباط برقرار می کنند.
در طول سالها، اینستاگرام ابزارهایی را برای کمک به دنبالکنندگان ارائه کرده است که مستقیماً در برنامه از سازندگان مورد علاقهشان خرید کنند یا به آنها انعام دهند. برخی از جدیدترین به روز رسانی ها عبارتند از:
- خرید اینستاگرام ، قابلیتی که به شرکت های تجارت الکترونیک اجازه می دهد محصولات خود را از فروشگاه اینستاگرام خود مستقیماً در پست ها برچسب گذاری کرده و تبلیغ کنند.
- نشانها و ستارهها ، ویژگیهایی که کاربران اینستاگرام میتوانند در لحظهای که سازنده زنده است، مشارکت داشته باشند. به نشان ها و ستاره ها به عنوان راه هایی برای انعام به سازندگان مورد علاقه خود که ویژگی ها را فعال کرده اند فکر کنید.
- اشتراکهای اینستاگرام ، یک ویژگی به سبک Patreon است که به کاربران اینستاگرام امکان میدهد مستقیماً از برنامه مشترک سازندگان شوند.
این ویژگی ها ساده تر کردن نحوه کسب درآمد در اینستاگرام را آسان تر می کند. اما شما مجبور نیستید از آنها برای جریان یافتن درآمد استفاده کنید. بسیاری از مردم عمدتاً از اینستاگرام به عنوان راهی برای دعوت از کاربران برای رزرو قرار ملاقات با آنها یا ثبت نام در یک کارگاه یا خدمات استفاده می کنند.
تیوی جونز ، مشاور ارتباطات بازاریابی که از سال 2008 کمپینهای رسانههای اجتماعی را برای شرکتها ایجاد کرده است ، میگوید: «یک راه بسیار آسان که به مردم توصیه میکنم شروع به کسب درآمد در اینستاگرام کنند، این است که حساب اینستاگرام خود را به یک نرمافزار رزرو قرار وصل کنند .
«این به افراد اجازه میدهد مستقیماً از پلتفرم با شما قرار ملاقات رزرو کنند. فرقی نمیکند برای کوتاه کردن مو، خدمات سالن یا مشاوره هزینه کنید، یک دکمه اکشن راهی مستقیم به افراد میدهد تا با شما تماس بگیرند و برای خدمات شما پیشپرداخت کنند.» گزینه های محبوب نرم افزار رزرو قرار عبارتند از Calendly ، Acuity و ScheduleOnce .
شماره 2: حمایت های مالی، مشارکت های پولی، و/یا معاملات برند را دریافت کنید
احتمالاً قبلاً پستهایی را در اینستاگرام دیدهاید که در آن عبارت «شرکت پولی با ______» را زیر نام شخصی نوشته است. اینها نمونههایی از پستهای حمایتشده هستند و حمایتهای مالی میتواند زودتر از آنچه فکر میکنید به دست شما برسد.
اسکنتلبری می گوید: «اینفلوئنسر بودن چیزی است که برای همه ما به عنوان «اینفلوئنسرهای خرد» در دسترس است. «اینفلوئنسرهای کوچک چیزی هستند که برندها این روزها به دنبال آن هستند. جامعه ای متشکل از کاربران اینستاگرام که شما را می شناسند، دوست دارند و به شما اعتماد دارند، کلید اینفلوئنسر بودن هستند. معاملات این برند که اینفلوئنسرهای اینستاگرام در خارج از برنامه مذاکره می کنند را می توان چهار یا حتی پنج رقم ارزیابی کرد. ”
با این حال، سعی نکنید سریع شرکت ها یا برندها را انتخاب کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ در سالهای اخیر هوشمندانهتر شده است، و کسبوکارها قبل از اینکه شما را برای هر نوع حمایت مالی بیاورند، دقت لازم را در مورد شما انجام میدهند.
هالی ویلسون، مدیر بازاریابی برند در Darkroom Agency ، یک آژانس بازاریابی رشد یکپارچه که برندها و مصرفکنندگان را از طریق داستانسرایی دیجیتال در مقیاس به هم متصل میکند، میگوید: «اینفلوئنسرهای خرد قطعاً میتوانند خودشان را به برندها معرفی کنند، اما موضوع باید مرتبط باشد . «نرخ مشارکت نسبی بالا اولین چیزی است که من به دنبال آن هستم. یک حساب کاربری باید ثابت کند که محتوای قانعکننده را به طور مداوم منتشر میکند.»
هنگام بررسی نحوه کسب درآمد در اینستاگرام از طریق پست های حمایت شده، ممکن است منطقی تر باشد که شراکت های طولانی مدتی را دنبال کنید که شامل چندین پست یا کمپین است و به طور یکپارچه با برند شخصی شما مطابقت دارد. مدیریت انتظارات با حامیان مالی کلیدی است.
مانو مورارو، بنیانگذار تیم اجتماعی شما ، یکی از فروشگاههای عضویت و قالب آموزشی در اینستاگرام ، میگوید: «بیشتر مردم انتظار دارند که اینفلوئنسر با یک پست حمایتشده معجزه کند، در حالی که همه ما میدانیم که برای فروش یک برند نیاز به چند لمس دارد. "مشارکت های طولانی مدت بسیار بهتر از یک یا دو قطعه محتوا کار می کنند."
مهم است که به یاد داشته باشید که وظیفه اینفلوئنسرها فرستادن مخاطبان خود به کانال های برند شما است، چه صفحه فروش، چه اکانت اینستاگرام. اینفلوئنسر نمی تواند معجزه کند اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد، پیشنهاد شما مشخص نباشد، تجربه کاربری شما کم باشد، یا اکانت اینستاگرام شما محتوای جذابی نداشته باشد تا مردم را به دنبال کردن وادار کند.»
شماره 3: از اینستاگرام خود پاداش بگیرید
اینستاگرام (و شرکت مادر آن، پلتفرمهای متا) میخواهند با TikTok رقابت کنند. متا در تلاش برای وسوسه سازندگان از TikTok و اینستاگرام، برنامه پاداش خود را سال گذشته رونمایی کرد. صندوق ۱ میلیارد دلاری، سازندگان را تشویق میکند تا فیلمهای قرقره و ویدیوهای کوتاهی را توسعه دهند که بازدیدها و تعامل زیادی را به خود جلب کند. Reels یک استراتژی جدید بازاریابی اینستاگرام است که جدا از پست های اینستاگرام، استوری های اینستاگرام و ویدیوهای لایو اینستاگرام است.
اگر کنجکاو هستید که چگونه با استفاده از این روش در اینستاگرام کسب درآمد کنید، بدانید که محتوای سرگرم کننده نام بازی خواهد بود. در این مورد اینستاگرام و متا را به عنوان استعدادیاب در نظر بگیرید. آنها می خواهند مبتکرترین و مؤثرترین سازندگان در رسانه های اجتماعی را متقاعد کنند که به جای برنامه های دیگر از اینستاگرام درآمد کسب کنند.
برای باز کردن قفل این ویژگی ها از اینستاگرام، باید درخواست آنها را تکمیل کرده و تأیید کنید که شرایط واجد شرایط بودن را دارید. حساب اینستاگرام شما باید یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام باشد تا واجد شرایط باشد.
بردن
تصمیم بگیرید که کدام رویکرد درآمدزایی اینستاگرام برای شما منطقی است، سپس تلاش خود را بر روی آن یک استراتژی متمرکز کنید تا شروع کنید.
برای کسب درآمد به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟
خبر خوب اینجاست: احتمالاً برای شروع به درآمدزایی به تعداد فالوورهای کمتری از آنچه فکر می کنید نیاز دارید. ما اغلب تعداد مخاطبان زیادی را با نفوذ مرتبط میدانیم، اما اینها اغلب معیارهای بیهوده هستند و اعداد را میتوان با استفاده از رباتهای فالوور بهطور مصنوعی افزایش داد. برای باز کردن پول در اینستاگرام، به جای فالوورهای بیشتر، روی جذب فالوورهای فعال تمرکز کنید.
Scantlebury میگوید: «یک مخاطب کوچک و درگیر میتواند برای شما هزاران دلار درآمد داشته باشد. من مشتریانی با 500-600 دنبال کننده دارم که شش رقمی هستند. این به این دلیل است که آنها بر تعامل با آنها تمرکز می کننداین به این دلیل است که آنها به جای ایجاد محتوای ویروسی که باعث افزایش فالوور آنها می شود، مخاطبان خود تمرکز می کنند، اما طرفداران واقعی آنها را افزایش نمی دهد.
مورارو موافق است. حتی قبل از رسیدن به 1k فالوور، می توانید شروع به فروش یا کسب درآمد از حساب خود کنید. مشکل این است که اکثر مردم طوری برای اینستاگرام محتوای فروش ایجاد میکنند که گویی 100 درصد مخاطبانشان 100 درصد محتوای آنها را دیدهاند، که میدانیم نمیتواند دور از واقعیت باشد.»
در استراتژی کسب درآمد در اینستاگرام بدون داشتن یک میلیون فالوور، در اینجا کارشناسان ما باید بگویند:
مهم این نیست که چه تعداد فالوور دارید، بلکه در مورد مخاطب و تعامل است. شما می توانید یک میلیون فالوور داشته باشید که هرگز از شما کامنت نمی گذارند، لایک نمی کنند یا چیزی از شما نمی خرند. تلاش کنید تا تعامل خود را بالا نگه دارید، زیرا با این کار هم شما و هم برندهایی که با آنها کار می کنید بالاترین بازده سرمایه را دارند.
تیوی جونز
اینستاگرام برای ایجاد سرنخ و فروش مستقیم بسیار موثر است پیشنهادات خود را به طور واضح و به اندازه کافی در میان بگذارید تا مخاطبان شما بتوانند فرآیند تصمیم گیری خود را طی کنند.
مانو مورارو
اگر بخواهم شماره [فالوور] بدهم، می گویم حداقل 1000 شلیک کن. اما همین حالا در زیرنویس ها و داستان های خود درخواست فروش را آغاز کنید.
مونیکا مونفر اسکنتلبری
به راحتی می توان از تعداد فالوورها احساس دلخوری کرد. بدانید که در زیر سطح، حسابهای کاربری در هر شکل، اندازه و جایگاه به روشهای مختلف در اینستاگرام درآمدزایی میکنند. برای شروع فرآیند پول سازی نیازی نیست مخاطبان شما بزرگ باشند.
بردن
ارتباط و تعامل با گروه کوچکی از فالوورها اغلب می تواند به همان اندازه سودآور یا حتی سودآورتر از تلاش برای ایجاد یک مخاطب عظیم و بی علاقه باشد.
نکاتی برای افزایش فالوور و دسترسی به اینستاگرام
اما اگر از صفر شروع کنید چه؟ خوب - در این صورت، حداقل به تعدادی فالوور نیاز دارید. کاربران تا زمانی که در وهله اول شما را دنبال نکنند نمی توانند به فروشگاه اینستاگرام شما نگاه کنند یا توسط استوری های اینستاگرام شما جذب شوند. اگر میخواهید دسترسی یا فالوور خود را در اینستاگرام افزایش دهید، دو معیاری که به شما کمک میکند پیشرفت خود را اندازهگیری کنید، ذخیرهها و اشتراکگذاریها هستند.
Saves به تعداد کاربرانی اطلاق می شود که با استفاده از نماد نشانک، پست های شما را برای استفاده بعدی ذخیره یا نشانک کرده اند. اگر پستهای شما مرتباً ذخیرههای زیادی دریافت میکنند، به این معنی است که مخاطبان شما این محتوا را ارزشمند میدانند و میخواهند بعداً به آن مراجعه کنند. سعی کنید پست های بیشتری ایجاد کنید که مردم دوست دارند.
سهام به تعداد کاربرانی اشاره دارد که پست شما را با استفاده از نماد هواپیمای کاغذی، چه به صورت پیام مستقیم و چه به صورت داستانی، با شخص دیگری به اشتراک میگذارند. اگر پستهای شما به طور مداوم اشتراکگذاریهای زیادی دریافت میکنند، به این معنی است که مخاطبان شما پست را جالب میدانند و برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه شما با مخاطبان خود هیجانزده هستند. وقتی محتوایی را که ارزش اشتراک گذاری دارند اولویت بندی کنید، مخاطبان شما رشد خواهند کرد.
جونز میگوید: «خوشبختانه، اصول اولیه - مانند برجسته شدن در حسابهای دیگران، اجرای تبلیغات، هشتگها، مسابقات و اطلاعرسانی مستقیم - هنوز کار میکنند. قرقرهها همچنان برای دستیابی به مخاطبان جدید بسیار موثر هستند.
Reels، ویژگی تیکتاک اینستاگرام که در سال 2021 راهاندازی شد، در حال حاضر محبوب استراتژیهای بازاریابی اینستاگرام است زیرا فرصتهای توزیع عالی را ایجاد میکند. بسیاری از مردم اینستاگرام را به عنوان یک برنامه اشتراکگذاری عکس میدانند، اما در طول سالها این پلتفرم بیشتر به یک برنامه ویدیویی تبدیل شده است.
Scantlebury می گوید: «قرارهای اینستاگرام هنوز هم راهی عالی برای دستیابی به افراد جدید و رشد حساب شما هستند. ما شاهد افزایشی در حلقههای «سر حرف زدن» هستیم که در آن هنگام تماشای مستقیم به دوربین، خود را با به اشتراک گذاشتن 1 نکته عملی یا توصیهای ضبط میکنید.»
مورارو می گوید، همچنین خود را به چالش بکشید تا انواع مختلف پست های اینستاگرام را امتحان کنید. اشکال مختلف محتوا برای سبک های یادگیری فالوورهای اینستاگرام و مخاطبان مختلف جذاب است.
او می گوید: «توصیه من این است که از یک نوع محتوا برای افزایش دسترسی و فالوورهای خود استفاده نکنید. به جای اینکه با پست کردن Reels هر روز که یک استراتژی محبوب است شروع کنید، بهتر است یک استراتژی چند قسمتی داشته باشید تا به افرادی دسترسی پیدا کنید که جذب انواع مختلف محتوا هستند.
برای کسب درآمد در اینستاگرام، به دسترسی اولیه نیاز دارید. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که کارشناسان ما در مورد افزایش ردپای دیجیتالی شما به آنها اشاره کرده اند:
فراتر از Reels، استفاده از Instagram Lives یکی دیگر از راههای قدرتمند برای رشد حساب شما، ایجاد محتوایی است که میتواند تغییر کاربری داده شود، و اگر به دنبال کسب درآمد هستید، راهی عالی برای فروش خدمات خود بدون توجه به اندازه حسابتان است.
مونیکا مونفر اسکنتلبری
انواع پستها را برای عملکرد بهتر در الگوریتم پست کنید – سالهاست که به مشتریان میگویم که الگوریتم اینستاگرام زمانی که از ویژگیهای بیشتری استفاده میکنید، «لایک» میکند. ما تعداد زیادی پست "همکار" را با مهمانان در برنامه خود ارسال می کنیم. این به عنوان یک پست، توسط دو حساب در اینستاگرام ظاهر می شود.
تیوی جونز
استراتژی پیشنهادی من برای دستیابی به افراد جدید و افزایش مخاطبان اینستاگرام شما امروز شامل یک اتاق زنده در هفته با سه نفر دیگر، سه تا چهار حلقه در هفته، و بررسی بینش شما برای اینکه ببینید کدام محتوا بیشترین اشتراک و فالو را برای شما به ارمغان آورده است. سپس، از تمام آن محتوا دوباره استفاده کنید.
مانو مورارو
درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام چقدر است؟
درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام اغلب شبیه جعبه سیاه است. آیا اینفلوئنسرها واقعاً ثروتمند هستند یا آن را جعل می کنند؟ اگر بیوگرافی اینستاگرام آنها دارای چک آبی است، آیا واقعاً معنایی دارد؟
اعداد بسیار متفاوت است. با این حال، آنچه ما می دانیم این است که شرکت ها و برندها به سرمایه گذاری در پست های حمایت شده و بازاریابی تأثیرگذار ادامه می دهند. اینفلوئنسرها در سال 2021 یک صنعت 13.8 میلیارد دلاری بودند، بر اساس تحقیقات سال به سال که توسط Statista ، یک شرکت داده بازار و مصرفکننده ردیابی شده است.
ممکن است فکر کنید که بیشتر یا همه این پول به شخصیت های بزرگ اینترنتی که میلیون ها فالوور دارند تعلق می گیرد، اما همیشه اینطور نیست. شرکت ها به طور فزاینده ای به کار با اینفلوئنسرهای نانو علاقه مند شده اند: شخصیت هایی که کمتر از 10000 دنبال کننده دارند، اما مخاطبان بسیار فعالی دارند. پست های حمایت شده چندگانه با یک برند شخصی کوچکتر اغلب بازدهی بهتری نسبت به یک پست حمایت شده با یک فرد مشهور دارند.
حتی اگر مخاطب غولپیکری ندارید، میتوانید با بهینهسازی صفحه اینستاگرام خود، قرار گرفتن در مقابل مخاطبان هدف و جذب فالوورهای اینستاگرام به مرور زمان در اینستاگرام درآمد کسب کنید.
نکته حرفه ای
همانطور که بازاریابی اینفلوئنسر به طور فزاینده ای رایج می شود، بسیاری از شرکت ها به جای حمایت از اینفلوئنسرهای نانو تصمیم می گیرند: شخصیت هایی که کمتر از 10000 دنبال کننده دارند، اما سطح تعامل بالایی دارند.
3 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام
حالا بیایید در مورد نحوه کسب درآمد در اینستاگرام صحبت کنیم. برخی از استراتژیها یا تاکتیکهای متفاوتی که در واقع کسب درآمد میکنند و حساب تجاری شما را تحت تأثیر قرار میدهند، کدامند؟ در اینجا سه استراتژی وجود دارد که می توانید از امروز استفاده کنید.
شماره 1: برای داشتن مکالمات فروش به DM ها بروید
اگر تازه شروع کرده اید، هنوز مخاطبی ندارید و سرویس خاصی دارید که می خواهید به مردم ارائه دهید، ارائه خدمات خود به طور مستقیم در پیام های مستقیم (DM) می تواند یک رویکرد موثر باشد. قبل از اینکه وارد زمین شوید ابتدا یک رابطه را گرم کنید.
جونز میگوید: «داستانهای افرادی را که دنبال میکنید تماشا کنید و با آنها درگیر شوید. "چرا؟ با گذشت زمان، وقتی حسابها با یکدیگر درگیر نمیشوند، کمتر و کمتر در فیدهای یکدیگر نشان داده میشوند.»
"به مردم یادآوری کنید که آنها را دنبال می کنید. هنگامی که آنها لطف خود را نشان می دهند و با محتوای شما درگیر می شوند، شما فوراً در فید آنها بالاتر ظاهر می شوید. به عنوان یک مزیت اضافه، به طور کلی در اینستاگرام فعال تر خواهید بود و این الگوریتم کاربران فعال و فعال را ترجیح می دهد.
یک استراتژی خوب دیگر این است که یک فراخوان برای اقدام در پست خود ایجاد کنید و از مردم دعوت کنید برای اطلاعات بیشتر به شما پیام دهند.
Scantlebury میگوید: «من به مشتریان خود آموزش میدهم که از نظرسنجیها در داستانهای خود برای افزایش تعامل استفاده کنند، سپس به مدت 7 تا 15 دقیقه به طور زنده در مورد موضوع برنده آموزش میدهند و با یک فراخوان واضح برای انجام یک مکالمه فروش در DMs میگویند.
شماره 2: یک راه اندازی انجام دهید
در زبان تجاری آنلاین، راه اندازی به هر دوره زمانی اشاره دارد که در آن شما به طور فعال یک سرویس، برنامه یا محصول را تبلیغ می کنید. یکی از ویژگیهای مشترک راهاندازیها این است که پیشنهاد فقط برای خرید در پنجره فروش در دسترس باشد یا انگیزه اضافی برای خرید در طول راهاندازی داشته باشید. راهاندازیها به دنبالکنندگان شما کمک میکنند تا بر اهمال کاری غلبه کنند و به جای اینکه بعداً بخرند، اکنون خرید کنند، چه برای یک سرویس، یک برنامه یا محصولی از فروشگاه اینستاگرام شما باشد.
مورارو میگوید: «مهم نیست چه چیزی را میفروشید، بهترین راه برای فروش از اینستاگرام راهاندازیها و کمپینها هستند. "مخاطبان شما فرصتی برای دریافت اطلاعات کافی و اثبات اجتماعی در قالب توصیفات و همچنین یادآوری کافی برای ترغیب آنها به خرید دارند."
از نظر شما، پرتاب میتواند طاقتفرسا باشد. به یاد داشته باشید که بسیاری از کاربران باید چندین بار یک پیام را قبل از چسباندن آن ببینند و همه کاربران هر چیزی را که پست میکنید نمیبینند. شما می خواهید آگاهی ایجاد کنید. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از راه اندازی به عنوان کل مدل کسب و کار خود استفاده می کنند.
مورارو میافزاید: «پیامهای زیادی در مورد «فروشنده» نبودن در اینستاگرام یا این مفهوم قدیمی که اینستاگرام فقط برای آگاهی است، وجود دارد. "این یک باور محدود کننده است که برندها و کارآفرینان را از تبلیغ موثر و واضح خود در اینستاگرام باز می دارد."
شماره 3: به دنبال پست های حمایت شده بروید
اگر میدانید که مخاطبان شما برای یک محصول، خدمات یا برند خاص مناسب هستند، قبل از شروع منتظر نباشید تا یک میلیون دنبال کننده داشته باشید. برندها می خواهند محصولاتشان در مقابل کاربران ایده آل قرار گیرد! برای کسب درآمد در اینستاگرام، میتوانید از همین امروز شروع به ارسال پستهای حمایتشده کنید یا به دنبال ثبت نام با یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار باشید که میتواند از طرف شما این معاملات را برای شما انجام دهد.
ویلسون خاطرنشان می کند: "برندها ابزارهای سنجش مخاطب بهتری نسبت به شما دارند." «آنها میتوانند دادههایی را در مورد مخاطبان، مشارکت کلی و حتی جایی که فالوورهای شما از نظر جغرافیایی قرار دارند، جمعآوری کنند. هرگز فالوور نخرید؛ شرکت ها و برندها فناوری لازم برای کشف این موضوع را دارند."
همچنین زمانی که شرکتی را راه اندازی می کنید، زمین خود را منحصر به فرد کنید. به آن مانند یک نامه پوششی فکر کنید. پیام های مبهم و الگو کار نمی کنند. طرح شما باید هوشمند، استراتژیک و مختص آن برند باشد." ویلسون همچنین داشتن یک کیت رسانه ای اولیه با گزینه های مختلف بسته مشارکتی را توصیه می کند.
اگر تصمیم دارید خودتان فرصتهای مشارکت را دنبال کنید، آماده باشید تا نحوه استفاده از پلتفرم و موارد زیر را برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن توسط حامیان مالی خود نشان دهید. دادهها را از استوریها، پستها و معیارهای کلی در اینستاگرام خود جمعآوری کنید تا تصویری قانعکننده ارائه دهید. همچنین ببینید آیا یک برنامه وابسته وجود دارد که به شما امکان می دهد پیوندهای وابسته یا کدهای تبلیغاتی را تبلیغ کنید.
جونز میگوید: «تأثیر واقعی در رسانههای اجتماعی، بهویژه در اینستاگرام، با درک این موضوع شروع میشود که در مورد ارائه محتوا به مخاطبان خاص به منظور دستیابی به نتایج خاص است. این وظیفه یک اینفلوئنسر است که ابزارهای مختلف در اینستاگرام را برای ارائه آن محتوا بشناسد و از الگوریتم به بهترین وجه استفاده کند تا مطمئن شود که برای دنبال کنندگان خود در ذهن خود باقی می مانند.
بردن
استراتژی های کسب درآمد در اینستاگرام شامل پیامک مکالمه فروش، راه اندازی و فرصت های مشارکت پولی است. یکی را انتخاب کنید که با شما طنین انداز باشد یا هر سه را آزمایش کنید.
اینستاگرام فرصت های زیادی را برای کسب درآمد ارائه می دهد، اما این نیز مهم است که با خودتان قدم بردارید و بفهمید که چه چیزی برای شما بهتر است.
مورارو میگوید: «آنچه به اندازه کافی مورد بحث قرار نگرفته، اهمیت در نظر گرفتن اولویتهای کاری و شخصی است. «تلاش برای اجرای هر استراتژی بسیار زمان بر است و هیچ استراتژی مهمتر از خدمات عالی به مشتری، کیفیت محصول و تعادل زندگی و کار نیست. گره زدن اهداف اینستاگرام به فروش به جای معیارهای بیهوده مانند فالوورها و لایک ها، راهی عالی برای تصمیم گیری در مورد اینکه چقدر زمان و بودجه باید در این پلتفرم صرف شود.
برای تصمیم گیری در مورد یک استراتژی برای اینستاگرام وقت بگذارید، سپس شروع به اجرای مداوم آن کنید. در نهایت شما کد را برای مخاطبان منحصر به فرد خود خواهید شکست - و به همراه آن، یک جریان جدید درآمد درخشان خواهید داشت.